Dari hati kita yang menyayangi semua ♥


I'm single. Yeah I'm single and maybe single forever

Ya Sudahlah jangan tanya lagi kenapa alright ,letih nak menjawab lah . Ingat setiap yang berlaku ada sebabnya en ,kk . Malas nak sedih fikir pasal pasangan ,tunggu je jodoh yg Allah dah tetapkan buat kita ;) So kalau tak nak sedih kita happy lah en . Hihi ,aku suka lagu blog aku . Korang suka tak ? Haha please suka jugak ^^V 'There ain't no one ,There ain't no one else' Fuhh ayat ni omey en . Huehue kalau tak suka tekan lah pause . Dekat blog aku ni takde sesi paksa memaksa pun . Kalau nak tahu en kalau nak tahu lah ,semua yg aku tulis dekat blog ni from A to Z semuanya via - Hati . Be jelly kejap. Hakhak kepoh tak habis ,aku lah tu and ayat kepoh tu en haha forget about it ,siapa yg tahu about 'kepoh' haa imissyou :p hihi . Even tahu org yang tahu about 'kepoh' never open this link anymore . Wawawa set my mind free set your mind free . No need to think about it ,oceyy ? Haa this 'ocey' too. Kk lupakan hehe . Alright alright ,siapa yang tak kenal or tak tahu pape mesti tension membaca and alah dah ada yg pangkah . Woaa kita tahu ,haha ceh padahal main cakap je . Harharr . K agak riuh rendahhh ! *bunyi cengkerikk*

Hello facebook's and twitter's prenggg !

Alright ,selain daripada Mama & Abah selain daripada ex ex selain daripada kawan sekolah selain daripada kawan dekat kawasan rumah ,korang lah peneman hidup aku and aku sayang korang . Please percaya ! Hihi ,korang awesome and aku sayang korang . EH ! Ada orang cakap en ,aku cakap benda ni semua sebab nak amik attention korang . Haha tak pelah ,mulut orang en . Chill tak kemana pun kata-kata tu :P Macam aku cakap apa yang aku type Via - Hati . Apa yg korang nak takutkan . Aku ikhlas bila berkata ,hanya aku & Allah SWT je tahu kebenarannya . Jangan nak jadi pencemburu di sini ! Tak halau ,tapi kalau terasa pergi lah . Ahaa ! Senyum ada 1001 makna ,korang tahu tak ? Ni nak share ,senyum ni sebenarnya ada banyak makna . Tu je nak cakap ,kalau kawan korg senyum ,tanya lah mereka ,kenapa k ? Ingat one thing ,senyum tak terus bermaksud kita gembira and kita okay . Renungkan setiap kata ,kalau ada kesilapan dalam setiap kata aku ,betulkan aku . K take care ,byebye :*

SETIAP KATA YANG DI UNGKAP KALAU ADA YANG TERASA ER MOHON MAAF KERANA ER JUGA MANUSIA YANG TAK BERHENTI DARIPADA MEMBUAT KESILAPAN DAN KESALAHAN JADI MAAFKANLAH ER