Assalamualaikum pembuka bicara ♥ Ececehh. Aku target siapa yang bukak blog aku ni semua beragama islam ,yang bukan agama islam apa motif pulak en mereka bukak blog aku ni en. Bukan ada apa pun ,kk selamat bertemu kembali kita dekat blog buruk ni . Weeeeee :D


Gadis-gadis yang minat membaca ,


          Haha gadis je yg bukak blog aku ni ,kalau lelaki bukak maybe terbukak and akan terus pangkah . Kalau ada lelaki yg bukak and baca ada something wrong yeah!! Haha . Kk btw thankyou siapa yg tak pernah terlepas baca post Eyman Rafeeq ni . Tak sangka pun ada pembaca ,mulanya ingat apa yg aku type semuanya macam aku je syok sendiri . Hihi kk thankyou follower . Kebanyakkannya perempuan ,haa maklumlah mereka dah dikurniakan satu sifat yg rajin en ,rajin membaca . Kk thankyou thankyou so much :>

          EH! Siapa yg ada twitter do mention me k korang @eymanrafeeq. Siapa kenal aku ? Aku tak sombong en ? Siapa yang tak kenal aku pergi tanya dekat orang yang kenal aku k ? Kk good then . Jangan malu untuk mention aku k. Hee ,jadilah friendly baru ramai orang suka . Eh hee . Poyo je en aku ni ,even kalau korang baca tweet aku tengah sedih jiwang marah or etc korang mention je . InsyaAllah aku takkan libatkan korang dalam masalah aku . Aku bukan jenis ,org lain salah org lain kena . Woa ,siapa yg jenis macam ni mesti terasa ni ,watchill senyumm . Ayat kita tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun mati ,ia cuma ayat dari hati kemudian ditype oleh aku . Ngehngeh

K nanti ada masa Eyman update lagi. Post kali ni bosan ? Yawnn k tahu. Aku penat baru balik tusyen . K bye aku sayang korang kbye kbye kbye ^^V Take care outside thereeeeeeee.

SETIAP AYAT SETIAP KATA
ADA MAKSUD YANG TERSURAT. CEWAHHHHH !

Dari Hati ,Eyman Rafeeq