Hi peeps. Miss me ? Alright miss you guys more. Okay byebye .

          Ok gelabah kejap tadi. Dah lama tak update blog ni ,tak tahu nak mula ayat camne . Hee and aku sendiri tak sure nak update menda sebenarnya . Semenjak bermenjak menjak ni aku tak tahu kenapa rasa alone :'( Korang ,please turut sedih bila baca . Haha tak senonoh ajak orang bersedih . Kepoh je ,sabar jelah mungkin kebahagiaan akan tiba nanti . Siapa tahu kan :P Kalau korang pun dalam situasi yg sama ,aku harap korang sabar . Bagi yang baru couple ,moga bahagia . Bagi yang baru break ,jangan toreh toreh tangan tu . Hakhak LOL . I'm not sure sama ada still ada yang membaca or tak ,nah sokay kalau tak ada orang baca pun tak hape . Ergh asal gelabah pepagi ni ,harap korang jangan menyampah k . Sorry ,ada masalah hati dan perasaan sebenarnya.

iNak introducing myself. So iHarap korang baca :>

   Alright ,here we go . Aku Eyman Rafeeq B. Ahmad Raziff. Umur dah tua 17 tahun tapi aku manja ,please jangan geli . Aku cakap benda betul ni . Hehehe . SPM tahun ni ,tu yang kinda busy . Sorry kalau korang tegur tapi aku menyombong macam berlagak nak mampus . Aku busy ,sorry k ? What else eh ,apa lagi nak bagitahu korang ni . Hm aku bukan abang panas yg setiap sabtu hang ,maaf setiap sabtu aku akan pergi tusyen . Tak percaya ? Tanya mama. Aku anak mama ,tak nak mengaku sebenarnya tapi tu lah hakikatnya . Hehehe jelly lah korang jelly jelly . Oh haa ,siapa yang nak tahu about adik beradik . Aku tak ada adik beradik ,iAnak tunggal seorang-seorang tiada teman tapi iAda mama&abah yang always love me . Eee gelinyaa . The end . Anything tanya lah dekat facebook . InsyaAllah iBalas hehehe .

          Hell ,dah mengantok lah guys. Kalau boleh nak update lagi .Tapi iMengantok sangat ni. iUpdate this post pukul 4am lah. Hee ,nanti ada masa iUpdate lagi . Haha tahu post like kepoh like gelabah like membosangkan like wawawa mengantok ~ Peduli apa aku . Klah kepada yang benci teruskan membenci ,yang suka suka lah lagi . Ayat tak fikir ni ,main cakap je . Okay bye ~

          Eyman Rafeeq B. Ahmad Raziff A man in need of happiness and always make mistakes.