19 June 2011 to 19 December 2011.
183days (6 months)

I'm in love with you ! I want to be with you ,make you smile ,make you happy when you're sad . This is my feelings towards you when the first time we're have a chat on social web ,facebook. For sure my feelings towards you never change till now . *tring tring tring* Guitar instrument.

Dear Elyefa Locca.

          Selamat hari perkenalan yang ke-6 bulan Bubugirl :') Gembira dapat kenal siapa Nur Afifah Bt Mohd Zain gadis gorgeous yang sangat istimewa bagi Boboman . Kisah cinta kita yang ada suka duka sepanjang kita bersama harapnya berakhir dengan ikatan persandingan di Paris . Wah ,over haha masjid pun boleh asal sah jadi bini . Sepanjang kita kenal kan ,sayang dan cinta terhadap Bubugirl tak pernah berkurang . Please ,benarkan Boboman menyayangi Bubugirl sekarang dan selamanya . And and kalau ada salah silap Boboman yang selalunya buat silap ni ,maafkan lah ye . Okay Iyeyu Pamda Si Gigi Omey <3

If you know my truly heart ,our relationship will never end . Mark that! Please always know my heart ,my heart is loving you for every single day . Believe me Bubugirl . If something happen to our relay ,it was something wrong from someone that never want we together . Just believe each other and we fly to Paris together . Haha ayat aku camkeling . Malas fikir ikut dan hati nak kata apa ,korang jangan kata apa ocey . Aku suka bila aku berbicara tanpa dikritik . Haha lol . At the end ,you must know I Love My Girlfriend

Sekian aku penat menaip aku mengantok ,k bye selamat tidur .