Bila aku tekan older post blogger aku.....

Haha sedar tak sedar kemain banyak post aku hanya tertumpu pada seseorang . And now selepas aku tidak lagi mempunyai apa-apa hubungan dengan si dia ,apa yang perlu dipostkan dekat blog ni ? Aku pun takde idea nak update amenda . Takde topic yang seronok nak diceritakan . Bila baca older post jugak ,aku merasakan ahh sweetnya aku sweetnya aku . Bukan ke perempuan sukakan lelaki yang sweet sweet ,haha tapi haprak takde siapa nak dekat aku ni . Oh well ,aku kan penipu yang suka menipu dan suka berkata manis . Aku sedar siapa aku bagi korang semua kan kan :') Haha lol sedih pulak aku ni ,watlek sudah . Bak kata makwa 'you still ada mama and papa you kan'. Okay aku always mark that and letakkan diri aku dalam keadaan bahagia . Secara jujur jujur dan jujurnya k kali ni tak menipu ,aku susah nak lupakan orang yang aku sayang . Okay ,attention! Ayat ni random ,aku sayang semua orang yang PERNAH sayangkan aku :) Haha nampak capital letter aku letak ,bermakna now takde siapa sayangkan aku and i know it and i'm okay .

Setiap malam tak tidur fikir-fikir siapa yang sudi menemaniku.....

No one . Yeahh! Correct answer . Hee ,takpelah 2012 ni pun ada exam besar untuk aku . Kalau baik hati ,doakanlah kelancaran kehidupan Eyman Rafeeq B. Ahmad Raziff ni . Salah silap yang pernah aku lakukan ,harap tidak dipendam tapi dipadam lah ye . Nobody perfect . Haa haa haa ,ayat nobody perfect ni kan kadang-2 ada orang kata kebanyakkannya guna untuk menutup kesalahan dirinya . Tapi aku tak tau ,aku tak tutup salah aku . Aku sedar aku ada salah . Haha and aku dah dapat azab dia huwowowo . Sakit tau azab dia ,rasa hati ni berkecai-kecai . Lol dah lepaskan ,salah tetap salah :) Aku disini susun sepuluh jari kaki sepuluh jari tangan memohon maaf . Maafkan lah aku ,tak paksa tapi seeloknya maafkan lah . Tenang nak jawab SPM . Heee kepoh je kan aku ni ,lama lagi tapi tak salah kita nak berdebar-debar kan. 


          WELCOME 2012 WELCOME 2012 WELCOME 2012 WELCOME 2012 WELCOME 2012 

I wish there was a fairy from Kayangan came to accompany me. 
I wish no longer have the pain in this new year. 
I wish my SPM results do not disappoint my parents.
I wish I became a man who has learned from all the mistakes of his past. 
I wish to become more mature in every matter. 
I wish there was a woman who can love me with all his heart.