Alhamdulilah ,korang nampak kan benda atas ni kan pandai membaca kan so takyah terangkan papelah . Perlu korang tahu ,hati aku berseri seri dengan adanya Elyefa Locca ni . Nama manja Bubugirl ,haha . Indahnya hari aku bila dia jadi milik aku . Korang kena tahu ,takde yang lain dalam hati ni melainkan Nur Afifah Bt Mohd Zain ,nama IC dia . Doakan kitaorang kekal sampai naik pelamin ,kalau baik hati doalah sampai ke Eiffel Tower ,Paris . Pamda Si Gigi Comel ni ,nama yang aku bagi first time kitaorang chat kot . lupa lah ,haa dia nak sangat pergi Paris tu . InsyaAllah kalau diizinkan Allah S.W.T sampai kami berdua dekat sana tu .

         Ya Allah Ya Tuhanku ,lancarkanlah perjalan kami berdua sepanjang kami bersama . Haha ,macam nak pergi mekah . Aku bukan apa ,aku harap takde yang menghalang hubungan kitaorang ni . Maklumlah manusia tak sering bahagia melihat orang lain bahagia ,ada je yang dengki kan kan . Sesungguhnya ,aku sangat menyayangi dan mencintai Bubugirl aku

Elyefa Locca.
Sumpah demi Allah ,kita perlukan awak setiap masa . Tolong jaga cinta kita sama-sama ,bolehkan ? Awak pernah tanyakan kenapa kita ni sayang sangat dekat awak kenapa kita ni cinta sangat dekat awak . Takde jawapan untuk persoalan tu ,sebab cinta dan sayang kita terhadap awak lahir dengan sendirinya tanpa dipaksa . Oleh sebab dia lahir sendiri maka timbullah keikhlasan kita dalam menyayangi dan mencintai awak . Mark that! Iyeyuu .

"̮ Be mine forever 
"̮ Promise me ,never leave me behind 
"̮ Love me with all your heart

Form Me ,
BOBOMAN