Assalamualaikom kom apa kombat bat apa batmen men apa mentol tol apa tolak lak apa laksa sa apa satu tu apa tunang nang apa nangka ka apa kayu yu apa i love you ♥ Haha kelakar kan.

          Hai korang ,korang yang membaca ni aku kata hai kat korang lah ni . See betapa friendlynya aku kan. Haha sohai sohai . Kenapa sikit je yang membaca ni ? Alahh ,semua dah lari pergi dekat haha malas sebut . Takpe ni lah effectnya lepas aku buat pengakuan . Aku tak patut sedih sebab ada lagi kan yang nak kawan dengan aku ,ni haa yang tengah membaca ni omey je muka membaca dengan tekun . Haha aku cakap omey je senyum letteww . Apa-apa pun terima kasih siapa yang mensupport karier Eyman blablabla . Haha boleh naik pentas amek award . Merepek tak sudah je ,siapa rasa menyampah pangkah jewwwwww . Peace ^^v

30 December.

Meet up budak-budak bbm . Diaorang cool ,ada yang hipokrik dalam phone kemain ,depan depan diam seribu bahasa . Aku ,stay cool . Padahal malu jugak . Dah huhahuha dengan diaorang ,diaorang ajak pergi shisha. Aku korang tahulah mana ada sosial merokok pun tak ,gambor gambor dekat fb dengan shisha tu first time . Tak percaya ? Kbai . Haha sebab tu acam batak nampak asap balik rumah kepala pening . Haha ,lepas tu pukul 10 malam semua kena broadcast and bagitahu attitude setiap seorang haha . Idea Haiqal . Next meet ,siapa nak join pm bbpin korang aku add . K stay cool :B


Bip bip bip ,

Selagi jantung berdetak ,selagi tu Bubugirl takkan hilang dekat hati ni . Haha ayat aku macam keling habis main bedukk je . Walaupun bubugirl hilang dari pandangan hati sentiasa ada Bubugirl ,ibaratnya macam tu lah. Kalau korang tak paham jugak takpelah :'( Haap haap *pelat R* Bubugirl kita paham . Okay bye.

Boboman Love Bubugirl