Assalammualaikum.

          Lama sangat ke aku tak update blog ni ? Manaada lama ,mepek je siapa kata 'lama tak update blog' . Haha ,mengikut ayat macam nak cakap aku akan update blog ni sebab akan heboh cerita pasal buah hati aku . No lah ,act time ada buah hati tu takde halangan nak mengupdate . Entah time takde buah hati nak update tak boleh ,sebab line teruk . Ngeee. True story ;> ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ"̮ . 

          Post kali ni act takde story apa pun . Kalau tak berupdate nanti orang tak datang lagi ,penat aku type aku baca sendiri je nanti ;D Hahaha ada ke orang datang blog aku ni ,perasan much lah kau Man . Pheww. Heeee kalau takde orang datang blog aku pun takpe sebenarnya ,atleast ada privacy . Haa camkeling dah aku sembang ni ,abaikan . Maklumlah aku update pepagi buta lah pulak kan . Maaf ye kalau merepek ,merepek merepek ni yang hebat bekas buah hati aku . Disebabkan rindu ,perangai dia aku tiru pun jadilah . Dah takyah buat cerita sedih dekat sini ,orang datang blog kenalah hehappy kan pengunjung :)

          Kebanyakkan yang mengunjung blog aku ni bebudak facebook je kan ? Betul kan ,mesti lerr :3 Dari mana lagi ,takkan lah pengunjung aku artis --' Sohai sohai. Cerita pasal facebook ,Eyman Rafeeq B. Ahmad Raziff nak mintak maaf kalau tak reply chat korang ,sumpah bukan kerana sombong . On guna handphone kesayang yang baik hati tu lagi murni tu ,line dia lambat lah awak awak semua . Sorry tau . Maafkan aku lah ,bukan aku yang nak ! Haaa ,kan dah marah k control Man aku tahu kau rindu Bubugirl ;> Hihi.

          Beside that ,aku nak merapatkan silaturahhim lagi dengan korang korang semua ,follow aku on twitter and aku 24 seven di twitter (itu pun kalau BIS on) . Search @EymanRafeeq. Huwhuwww ,pape mention insyaAllah balas okay kengkawang yang disayang sekaliangg ? K good girl/boy . Kalau aku tak balas maksudnya BIS off lah sayang . Jangan lah kata 'eee kata nak rapatkan silaturahhim tapi kita mention tak balas' . Haa middle finger aku bagi nanti ,maksudnya kalau tak balas BIS off . Okay ,paham paham cun !

          Huaaa menguap bukak mulut besar besar :O ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ"̮  nampaknya makin menguap makin kuyu mata aku ni ,makin kuyu makin lambat aku menaip makin lambat menaip makin malas nak taip makin malas nak taip makin rasa ahhh apa ni --' Dahlah tu merepek ,ye tahu rindu Elyefa Locca . Watlek watbertenangg okengg ,haa tengok okeng okeng ni ayat dia tau . Kritikal dah aku ni rindu sangat ni . Hihi ,soalan dia 'ada orang kesah ke ?' Haha ,jawapan dia 'takkan ada yang kesah' ;>

Korang korang yang disayangi dan dihormati ,

          Sekian tu je aku nak taip ,penat plus mengantok . Kbai semua Kbai Bubugirl