Single▲

Yeahhh Mann ,aku kan dah kan break kann kesian kann ;) Sokayy lahh ,aku kann kuat kan kan :-* Tabah jelahh dengan permintaan dia ,hormat keputusan dia . So ,apa lagi nak cerita eh eh . Kenapa breakk ? Sebab dia nak haiyo . Ehee ,act salah aku lahh . Aku yang buat perangai ,ni makan dia D: Hmm :'/ Takde sapa nak kejut Eyman pepagi . "bangun cinta bangun cinta" takde dahh . Sekarang pepagi "Eymaaaannnn ! Kau bangun sekarang aku jirus kau dengan air karang" . Korang boleh teka kann siapa ,mama kiteww lerr :3 . Apa lagi nak cakap apa lagi nak cakap haaa imissyouu ex . Thanks for everythings <3 Tak sempat aku jadi ayah ,dahhhh bercerai . Cehhh cerita dia ,alhamdulilahh aku boleh tengok dia bahagia tu pun dah cukup :') Aku tengah try takk jatuhkann air dari mata :D Be cool be macho depann dia ,tak salahkann . Asal dia nampak kita okay punn dah memadaii :) Takdelahh kita risaukan dia . Ehhh chopp ,dia risaukann kiteww ke ? Suka hati je aku bila bercakap :3 Haihh ' so take care ex . I'll miss you . Single bosan ,siapa yang kata best dia bodoh :3