Blogger ni makwa aku :-*

Okay ,pepagi pukul 2.28 am aku update blog . Hmm ,tetiba terfikir asallah aku ni jadi playboy kann :') Kalau aku tak playboy mesti tak ramai orang benci aku macam sekarang . Ya Allah ,aku dah try berubah tapi aku tahu takda siapa nampak perubahan aku takda sapa tahu aku dah berubah :'/ Bukanlah nak buat cerita seedih bagi korang simpati suma sumpah takk . Memang senang nak jatuh cinta ,tapi bukan senang untuk jatuh cinta dengan orang yang paham kita :'] Bila korang dahh dapat orang yang paham korang janganlahh sakitkan hati orang tu :'] Aku takde sapa aku ada blog ni pastu kawan-2 facebook and kawan-2 sekolah . Mereka boleh ke kejut aku ni pepagi ,mereka boleh ke cium aku ,mereka boleh ke layan manja aku ,mereka boleh ke sayang aku cinta aku ? Fuck ! Hmmmmmm ,semua yang aku sayang takde dahh dalam life aku . Ex ex aku ,aku mintak maaf ,aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki . Tolong ,stop burukkan aku . Sedih lah sial ! Fatem Lee's tanya aku ,kenapa ****** and ***** kata you ni penipu . Then Rafesya Xarleya bagi msg dekat fb cakap thanks tipu i playboy . Huoo ,gilalahh ;) Yes aku tak malu cerita semua ni ,sebab aku nak korang tahu siapa aku ! Siapa lagi cakap aku playboy ,haa tu tu Misstin Mieber . Korangg ,aku tahu pepagi ni aku agak emo ,sorry ye :'] Aku nakkan perhatian and kasih sayang . Aku tak mintak lain pun ,tapi aku rasa ni semua balasan untuk aku . Sebab aku dah sakitkann banyak hati . It's okay ,aku kuatttt :'D Puteri H's thanks sebab banyak bagi aku semangat ,iloveyou kakak sedara <3 Dah lari dah title dengan cerita yang aku cerita ni . Tapelahh ni kann blog kiteww :-* Fheww suka hati kiteww leww . Aku tahu penat korang membaca ,btw thanks baca .

Top 3 Cinta :
 Hun dah tinggalkan Biy
 Bu dah ada boyfried ,dia couple dengan ex dia balik
 Makwa dah pergi jauh-2 dari life Pakwa