Changed

Eyman Rafeeq dah berubah ,okay tahu tahu aku tahu korang takkan percaya kan :') Takpelahh ,aku jelahh yang nampak perubahan yang aku lakukan kan :'D Ada yang benci aku bila aku dah berubah ,ada yang dah benci makin benci dekat aku sebab aku dah berubah . Sorry :'] Aku terpaksa berubah untuk tentukan kehidupan aku ,untuk jamin kebahagiaan kehidupan aku . Kalau korang nak tahu ,aku tak pernah terlintas nak berlaku sombong dekat korang . Cuma ada satu sebab je ,aku nak berubah . Siapa yang memahami thank you ,thank you so much . Siapa yang benci aku macam ni ,aku mintak maaf yee ,korang text aku tak reply sorry . Bukan nak ignore kan korang . Tolong paham aku ee :'/ Hmm ,niat aku nak kurangkan orang yang membenci aku . Tapi macam aku cakap dulu lahh ,hidup kita bukan senang nak puaskan hati semua orang kaannnn ? So ,hmm tabah je lah kalau ada orang benci tuu . Btw ,sempena hari raya ni aku nak mintak maaf zahir dan batin untuk semua orang yang pernah aku lukakan hati yaww . Take care dekat luar tuu ,banyak orang jahat . Kalau aku ada kuasa ,aku nak je buat semua orang tak benci aku . Tapi aku tak mampu . Haha ,kbai tu jee meleleh dah air hingus ni . Aku tak nages lahh bodoh ! Aku tak sehat ,selsema . Penat otak fiikir dekat orang-2 yang benci kan aku tuu . Hadohh . 

-Eyman sayang korang ,korang sayanglahh Eyman eh-