Nursuhaili Bt Alimi


Persoalan dalam cerita cinta kami ,mana perginya kebahagiaan ? LOL

          Sayang ,kalau kita nak bahagia jom sama-sama fikir positive antara satu sama lain :') Bie nak kita bahagia dalam hubungan kita . Bie nak bie happy ,and baby pun happy . Boleh ke baby ? Walaupun ,bie merajuk payah baby nak pujuk . Niat bie bukan marah bila merajuk ,bie cuma nak manja je . Kenal lah bie ,siapa bie baby . Kalau kita nakkan kebahagiaan dalam hubungan kita ,percaya mempercayai sayang menyayangi hormat menghormati tegur meneguri tidur meniduri ,eh tidur meniduri tak saja melawak kala sedih . Tapi tahu tak lawak ,kbai . Haa semua tu penting kan dalam sesebuah relationship . Harap-harap akan datang kebahagiaan suatu hari nanti ,kelak <3 Bie sentiasa tunggu hari tu ,bie tak larat gaduh full time . Kalah laki bini sayang . Huoi there's nothing to worry if you trust each other . ASDJKLOVEYOU haha lol .

Perasaan bila memiliki gadis berhijab si omey ni ? Harhar ^^V

          Biarlah rahsiaa . Haha kepoh jew kan . Saja bergurau yee ,kalau korang nak tahu aku ni bila 'in a relationship' aku tak pernah main-main . Maksudnya tak main-main tu ,aku bila ada hubungan aku akan serius and tak pernah berniat nak memainkan hati seorang perempuan . Woaa . Dari hati kita bercakap dekat awak semua ,tahu mesti ada yang macam 'eyekk' 'uwekk' haha takpe tak percaya takpelah . Haha lol. Hati aku berkata pada mula memiliki dia ,aku nak bersama dengan dia selamanya . Aku sayang dia aku terima dia seadanya . And aku jugak tak pernah banding-bandingkan dia dengan ex aku ! Korang jangan lah banding-bandingkan ,bodoh . K emo ,hehe . Takut tak bila aku marah ? Ngee ,kemudiannya kan kan korang kan . ERLOVELAMORETHANEVERYTHINGS haha muahh .

          Renung setiap ayat paham setiap kata ,tahulah hati kita . Eyman Rafeeq B. Ahmad Raziff.