HELLO GUYS. Do read ^^V

Hai semua orang ,semua orang sihat tak ? Okay gediknya kan ,k harap semua sihat sejahtera . Apa yang aku nak update pun tak tahu ni ,nak cerita pasal awek ,awek tak ada pulak . Haha apa yang akan aku type korang baca jelah ,tak nak takpe tak paksa pun . Hee ,macam yang korang tahu Eyman Rafeeq B. Ahmad Raziff is single . Semua tahu right ? Ha ,bukan kepoh it's just an information about my status . Kalau betul kepoh baik aku tulis 'weh aku single jom couple' haha lol . Tapi aku lelaki ,suka hati lerr . Perempuan yang tak boleh buat macam tu ,am i right ? Err kalau salah sorry i'm bedal-ing jeww . Heww heww ,eh tetiba kan aku bukak profile fb aku aku rasa aku macam comelz gila pulak . Comel part alternate name je lah ^^ haha entah pape entah yang comel aku pun tak tahu lah . (REMPIT) haha kepada yang lurus bendul jangan percaya sangat lah awak ,saya ni bukan rempit lah awak . Ngee :* Dah alang kepalang cerita pasal facebook kan ,aku nak bagitahu aku sayang korang kengkawan facebook ,nak tahu tak sebab apa ? Korang semua cool korang caring korang sweet korang comel ,korang suka buat aku happy . Sorry sangat tak reply IM korang ,aku bukan sombong aku berjuta kali dah bagitahu kalau tak reply it's means aku on guna phone . Sorry again k semua ,harap maafkan lah aku ni . Sebab korang semua dah diibaratkan adiks beradiks aku <3


EYMANG RAFGHEEQ'S EX-GIRLFRIENDS. Pay attention here!


Girls ,you mean too much to me . Girls ,I know I broke your heart and trusting me is really hard . Girls ,please trust this I'm too much miss you trust me me miss you girls . Even ,I'm no longer yours but my mind never erased you girls . Like seriously ,everybody have their own life and fine without me . Alright ,take care girls. ASDfGHJKLIMISSYOU . Just let our end relationship as memories