- With Elyefa Locca


Hello ohh ,haa korang nak tekan pangkahh lah tu bila tengok title kita . Lekk luu ,hihi . Apaa ? Bosann dah asyik asyik cerita pasal Elyepaa Loccaa je . Kita bukan apa ,kita sayangg sangat dekat Elyepaa Loccaa kitaa ni . Sebab tu sampai semua benda pasal dia . Senang cerita All About Her lahh kann . K kalau korang taknak baca takpe kita oceyy je . K nak tekan pangkah tekan lahh . Heeeeeeeeeeeeee ~ Cantik/Handsome/Pretty/Kacak yang dihormati sekalian ,okay nak bagitahu ni kitaa happy gegilaaa . Nak tahu kenapa ? Haa ,sebab kita dapat borak dengan Bubugirl kita lama lama . Hoaaa boleh tak kita nak cerita sambil keluarkan air mataa ? K overr . Hhaa ,24jam hoi kitaorang borak . Korang hade ? Tak hadeee ,uweeeee :D

K the story is ,pukul 12AM aku call dia :) Hekkhemm ,dengar lahh suara dia yang sweet tuu . Melting kejapp ,k freezing balikk . Malam tu borak apa eh ,k lupaa :3 Borak sampai pukul 4 macam tu then aku tertidur ,handpongeee tak tutupp :) Maklumlahh orang kaya . Hikhokk . Lepas tu aku bangun terus hambek phone tengok phone dah terpadamm --' Terus aku call dia ,sekali call terus angkat wuhuuu suara Bubugirl kita bangun tidur amboi comel sangat sangat sangat . K pagi tu borak lagi lama lama lama ,jangan tanya macam mana bolehh call lelama . Hhaa ,Efaa dah cipta dah phone free untung aku k merepekk . Lepas tu aku suruh dia mandi makann semua . Borakk borak borakkkkkkk . Petang ada masalah sedikit k sedih sedih punya story toksah cerita . Pape pun aku yang salahh ,sorry Pamda Si Gigi Comel :-* Then ,petang macam pukul 4 macam tu aku rasa mengantukk . K aku cakap nak tidur ,dia kata dia teman . Heeeeee aku suruh dia nyanyikann untuk aku supaya aku tidur ,k dia nyanyi lagu Jar Of Heart . Buuubuuuu ,comelnya kau . Then aku tidurr . Pukul 5 lebih aku terjaga . Haa'ah haa'ah kitaorang tak letak punn phonee . Aku bangun tidur ,aku cakap hello hello hello then dia nyahutt . Hee suara dia macam bengang sebab aku tidur ,hihi sorry sayangg . Then borak lagi borak lagi . Jangan cakap lahh ,dari malam tadi call sampai lahh ke petang tu perkataan IYEYUU & MUAHH tak lekang sebutt . Jeless ,bai . Waley waley ,then aku nak makan dia teman jugak dah macam suami isteri duduk serumah je . Lepas makan aku nak mandi dia teman lagii huoyyy ,k kitaorang mandi sesamaa tau . Haa jangan lah jeles ,wat lekk wat peace oceyy ? Yee korangg yee ,phone tak letak-2 punn . Tak percaya godaii . K lepas tu dah macam malam sikit lagi syok ,suara pun dah bertukar ke suara manja-2 dahh . Ngee ,kitaorang nyanyi sama-sama lagu Lelaki Seperti Aku - Alif Satar . Aku cakap suara dia sedap ,dia taknak percaya . Dah lah time nyanyi tu record ,k bila rindu boleh dengar ^^v . Lepas tu kann kiaorang ada janji something ,nak tahu ? Toksahh lerr ,biar Eyman Rafeeq dengan Nur Afifah je tahu . Oceyy ? Bila dah nak pukul 12 tu ,errr dah start nada sedih-2 :'-* K taknak cerita sedih kann aku cakap tadi . Hmm ,imissyou Bubu . Dah nak tutup phone tu aku cakap jum online kejap . K online ,then cakap iloveyou goodnight sweetdream muah sana muah sini semua . Then pukul 1 dia dah kena off dah ,rasa mati bini . Actually ,tak pernah rasa tapi boleh bayangkan rasa dia . Then dia dahh offline ,tinggal aku sesorangg . Tttttiittt tiitttiitttttttttt kebabomm ,dia call kita lahh awak . Dia call bagitau dia nak tidur dahh .

The End <3

Nur Afifah Bt Mohd Zain ,thanks sebab sudi luangkan masa dengan Boboman awak ni :) Hee ,iyeyuu and iyeyuu so much sayangg :h: Rindu bobo dengar recorded kita tau bucuk bucukk <3 Much Love ,Eyman Rafeeq B Ahmad Raziff .