Iyeyuu :-*


Boboman  Bubugirl 

Awak adalah dunia saya .
Awak adalah hidup saya .
Awak adalah segala-galanya saya .
Awak adalah isteri saya .

Awak adalah kawan saya yang terbaik .
Awak adalah kekasih saya .
Awak juga adalah impian saya menjadi kenyataan .
Awak adalah tempat tinggal saya ,penutup saya .

Awak awan saya di langit .
Awak cahaya bulan saya pada waktu malam .
Awak semua yang baik di dunia .
Awak semua yang betul .

Awak semua yang saya lihat .
Awak adalah apa yang saya rasa .
Awak adalah apa yang saya perlu .
Awak semua yang benar-benar wujud .

Dear Elyefa Locca ,

          Bobo sayang Bubu . Bobo sayang Bubu . Bobo sayang Bubu. Bobo sayang Bubu . Bobo sayang Bubu . Apa ? Bosan dengan ayat ni ke sayang ? :'( Sorry . Bukan Bobo dah takde ayat lain . Cuma ayat ni yang asyik nak keluar dari mulut Bobo . Maaflah kalau Bubu dah bosan . Bobo tak bosan post pasal Bubu ,sebab Bubu segala-galanya buat Bobo . Semenjak dua menjak ni kita asyik fight fight kann :') Ya Allah ,letih dibuatnya . Always doa fight fight ni will stop one day . Bukan antara kita yang nak benda ni sayang . Maybe ,antara kita ada buat salah yang antara kita sendiri tak sedar . So ,dalam hubungan kan ada saling maaf memaafi . Bobo mintak maaf Bubu .
          
          Let us be like before ,hold our love till the end of this world . Be my bride at Eifel Tower <3

I WROTE FROM HEART
I HOPE YOU'LL KNOW MY TRULY HEART
I LOVE YOU SO MUCH
NUR AFIFAH BT MOHD ZAIN :-*