I'm fine (Y)


Dear reader ,aku okayy :] ce teka lah en kenapa aku letak gambar dekat atas ni . Aku rindu gegilaa nak kena pelukk ,hikkhokk . Aku officially dahh single kann sekarang so sekarang takde kasih sayang dari insan yang digelar peneman hidup :'> Chill lahh ,everything gonna be fine bak kata bebudak facebook . Anywayy ,thanks sebab bagi semangat dekat aku :D Aku okay now ,atas nasihat sedara mara makcik pakcik rakan rakan sebaya suruh aku ignorekann si fukimak si lakhanat yang benci dekat aku . Merekaa yang benci kau man semuanyaa lifeless kata penasihat aku lagi :) Dorang lifeless ? Hoo ,lifeless pity them muchh <3 Aku boleh senyum sokmo ,aku boleh gelak sakan ,aku boleh membabi menganjing XD Fav activites hulala . Start from now ,kau nak benci aku kau nak suka aku pergi mati sama luu .Wa tarakk kesahh dah ,lu sapa mau buat wa sedih-2 nages-2 . Masih ada orang sayang aku ,terapkann tuu . Even aku tak dapat memiliki orang yang aku sayang suka cinta ,at least aku masih hidup dan dapat tengok dia gembira (Y) 


#Eheyymaannbolehsenyumgelakkdahh