I can face all this things

Hi ,sebelum start cakap pape . Aku nak mintak maaf dekat semua orang yang pernah aku sakitkan hati . Yeahh banyak masalah timbul sekarang :'D Kesian Eyman ,apa punn sebenarnyaa bukann nak mintak simpati dekat korang sumpahh taknakk mintak simpati punn ! Aku nakk lepaskann tension ,tak salah kann :'] Hari ni ,nakk jujur . Yeahh Eyman Rafeeq Ahmad Raziff playboy ,dengar tak korang aku ni playboyy . Back off je ,tak payah lahh kenal dengan aku . Aku boleh hadapi semua ni dengan tabahnya :'3 Don't worry and thanks dekat siapa yang support aku . Ramai benci aku ,ramai pergi dari aku . Hihi ,it's okay . Aku okay je ,tak sedih punn :) Boleh gelak ,haa haha :D Update semua sedih-2 je sekarang en ,Manman . Soalan aku sekarang ,bila semua ni nakk settle ? Hoaa ,deac fb ? tukar number phone ? Aku tak mampu buat semua tuu :'/ Ya Allah ,ni ke balasan yang kau beri sebab aku ni mainkan hati perempuan dulu ? Sangat berat ohh . Sekarang cara penyelesaian dia aku tahu apa ,buat takde pape berlaku ,senyum dan bergelak tawa :D Hoyeahh

#Eymanlelakiyangselalubuatkesilapanandsekarangnakmemohonkemaafan :')