Hi saya sayang Nur Syahirah Bt Sulaiman. Kbai :*

     Hohoho baru lagi update sebenarnya en. Ah tak kisahlah. Rajin nak meng-update ,update jelah. Assalamualaikum. Semua sihat? *krik krik* K cakap sorang-sorang. Hee. Adalah beberapa benda yang nak ditypekan dekat post kali ni. Tapi nak mulakan macam mana eh? Argh. Haa semalam en me and my sayang borak pasal kahwin. Hehehe aku cakap dengan Syera ,kita kahwin 5.5.2015 eh. Then Syera siap check hari apa semua haha hari selasa oh. Tak sesuai pulak buat wedding hari selasa en. K tarikh masih lagi dalam perbincangan. 2015 umur aku 20 and Syera 18. Cute tak cute tak? Kita hanya bercadang ,Allah yang menentukan segala-galanya. Ada jodoh adalah. Hehehe.

     Dear Syera. Thank you for loving me sayang. Hehehe. I just wanna spend my life with you. Thanks for everything. Cinta awak ,kasih awak ,sayang awak yang awak berikan dekat saya ni. Saya harap awak takkan pernah ungkap perkataan 'bosan' dengan saya. Saya harap awak dapat terima saya seadanya. Saya harap awak sudi jadi milik saya. Hehehe saya sayangkan awak Nur Syahirah Bt Sulaiman. Saya cintakan awak. Maafkan salah silap saya. Perangai saya yang 'teruk' ni. Saya tahu awak kata tak teruk tapi bagi saya 'teruk'. Saya perlukan awak untuk bernafas. Awak macam oxygen sayalah. Hehehe awak sentiasa cheer me up bila saya down. Ya Allah cutenya bila awak pujuk saya semua. Arghh brr brr quack quack.

     Eh sorry korang yang membaca sebab macam pinggirkan korang kejap. Hehehe maaf maaf *salam cium kaki* Okay? Haa jangan marah. Terima kasih membaca. Eh sumpah kepoh gila aku ni. Perasan to the max ada orang baca this post. Hahaha ah biarlah nak kepoh kepoh nak perasan perasan. Saya dekat blog saya sekarang ni bukan blog awak :P Puih. Haha memang suka emo lebih. Emo ni best ah. Tak suka baca jangan ah baca. Saya tak paksa. Ish nak bergaduh pulak. K salam salam. Haa apa lagi nak cakap dengan korang eh. Haa 'i miss you' all. Janganlah sombong-sombong. Kalau rindu saya mention saya @eymanrafeeq. InsyaAllah saya balas.

         Eeeeee. Tetiba aku geli dengan apa yang aku type. Sumpah. Malas nak backspace ah. Hahaha baca ah korang. Kalau korang pun geli ocey ah sesama geli. Ah apa kau merepek ni setan?! Hahaha. K cool tarik nafas hembus nafas. Haa eh... Cuba baca benda bawah ni. Khas aku type untuk bapak mertua aku. Dari hati yang ikhlas lagi murni. Peace ^^V Hehehe.

Encik Sulaiman B Halim yang disayangi.

         "Uncle I'm a bit nervous about being here today. Urm ,still not really sure what I'm going to say. So bear with me please If I take up too much of your time. Oh ya uncle ,see in this box is a ring for your daughter ,Syera. She is my everything. Actually ,I'm hoping that I can marry your daughter and make her my wife. Hehehe can ah? Urh I want her to be the only girl that I love for the rest of my life and give her the best of me till the day that I die. I'm serious ,uncle. *muka serious buat peace*. I'm gonna marry your princess and make her my queen. She'll be the most beautiful bride that I've ever seen. Urghh I can't wait to smile on the day that I marry your daughter. *dalam hati* 'Uncle Sulaiman terima aku ke tak?!'. Uncle ,It's time I'm ready to start I swear to you to take care of your daughter with all of my heart."

 The End. Assalamualaikum. Take care. Tata Titi Tutu :*

 Yang sayangkan Encik Sulaiman B Halim punya anak ,
Eyman Rafeeq B Ahmad Raziff ☺