HIDUP KOSONG

Korang tak kesian dekat aku ke ? Hidup macam takda hala tuju ,semua benda yang aku buat ada je tak kena . Aku pura-2 bahagia ,sedangkan hati aku ? Hmm ,Allah S.W.T je tahu (; But ,takpee . Selagi korang gembira tengok gembira aku yang fake ni (Y) Aku percaya akan jodoh yang Allah dah tentukan untuk kita semua ,so kalau kita ada jodoh kita jumpa lagi ♥ Sekarang korang tengok aku berlove-love dengan semua orang (: HAHHAHAHAHA cara aku nak hapuskan rasa perit dekat hati . Actually ,memang tak elok buat macam tu . Tapi ,tu lah yang aku buat . Maafkan aku ,tapi aku ada bagi tau korang ,aku sayang semua orang (': Lagu blog ni ,siapa tahu maksud dia dia je yang akan paham hati aku yang tersirat :-* Wahhh ,ayat ! Aku nak kebahagiaan . Boleh ? Siapa boleh bagi ? Mehh datang dekat aku kiss aku :] Eyman Rafeeq kalau korang tengok dia baik lahh ,tapi disebabkann nafsu tu dah mengawal diri . Haihh ,maafkan aku ehh korang-2 yang aku dah buat sedih . Maybe ,apa yang aku rasa ni semua balasan aku . Aku harap korang smile laugh everyday ,sayang Nampak aku happy ,tapi realitinyaa (; Pergi dekat orang yang menyayangi diri kita, bukan orang yang kita sayangi . Kerana ,mereka yang kita sayangi akan kecewakan kita :']
LOTSOFLOVE ,ER ♥